20 Ocak 2012 Cuma

Erkekler nasıl külotlu çoraplar tercih etmelidir?

Temel kural erkeksi durmasıdır. Kimsenin cinsel kimliği ile ilgili bir şey değil bu lütfen yanlış anlaşılmasın, sadece erkeksi görünümü kaybetmeden külotlu çorap giymek istiyorsanız aşağıdaki metodları deneyiniz. O nedenle ben mat çorapları öneriyorum ama nerede kullanıcağınıza bağlı olarak seçeceğeniz çorap değişecektir.

Concus markasıyla satılan üniseks külotlu çorapları öneriyorum www.nettenalalim.net adresinde satılıyor, oldukça iyi bir koleksiyona sahipler.

Kışın pantolonun altına giyerek ısınma amaçlı kullanıyorsanız: 60 denye ve üzerinde çorapları tercih etmelisiniz. Renk olarak siyah, kahverengi, lacivert ve gri tonları uygundur.

Şort ile soğuk havalarda giyiyorsanız: 80 denye ve üzerinde mat opakları tercih etmenizi öneririm, renk uyumu çok önemlidir. Eğer siyah bir külotlu çorabın üzerine açık gri, krem rengi gibi bir şort tercih ederseniz çok dikkat çekersiniz bu durum sizi rahatsız edebilir.

Serin havalarda ve yaz akşamlarında şort ile giyiyorsanız: Düşük denyeli, mat ve ten rengi çorapları öneriyorum. Ancak burada dikkat edilmesi gereken bir konu var, eğer bacak kıllarınız uzunsa kesinlikle düşük denyeli çorapları önermiyorum, çok çirkin bir görüntüsü olacaktır. Bu nedenle düşük denye ten rengi çorap tercih ediyorsanız kıllarınızı ya tamamen alın ya da 3 numara traş makinesi ile kısaltın.

Yukarıdaki anlattıklarımın hepsi deneyerek tespit ettiğim doğru sonuçlardır. Korkmayın, bu kurallar ile giyinip dışarı çıktığınızda hiç bir sorunla karşılaşmazsınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder