20 Ocak 2012 Cuma

Külotlu çorap uniseks bir üründür.

Külotlu çorap, sadece kadınların kullanacağı bir ürün değildir. Çünkü bu ürünü kadına özel yapan bir niteliği yoktur. Fonksiyonel olarak inceleyediğimizde ve nedenlerini sorguladığımızda bunu daha iyi anlayabiliriz.

İsminden başlayalım; Külotlu Çorap, yani külot ve çorabın birleşmesinden meydana gelen iki kelime. Erkekler iki ürünüde de ayrı ayrı kullanıyorsa neden fonksiyonel olarak iyi düşünülmüş bu ürün neden sadece kadına özeldir?

Kış aylarında bedenimizin üst kısmına katmanlar halinde giyiniyoruz. Sıralıyorum: Uzun kollu fanila, gömlek, üzerine kazak ve mont yani 4 katman kıyafet. Şimdi de bacak kısmına bakalım: Pantolon !!! sadece pantolon. Ben üşümüyorum diyenlere inanamıyorum, ben pantolonun altıma külotlu çorap giymeme rağmen yine de üşüyorum.

İçlik iyi bir alternatifmidir? Bence değildir. Nedeni çok basit; kalındır, paçalarını çoraba soktuğunuzda belli olur çirkin görünür, pantolonunuzun altından belli olur, pahalıdır, kaşındırır, hergün değiştirmezseniz hijyen değildir.

Külotlu çorap iyi bir alternatifmidir? Evet. Nedeni çok basit; daha ince olmasına rağmen sıcak tutar, ayak bilekleri çok düzgün durur, hiç kimse içinizde birşey olduğunu anlayamaz, fiyat olarak uygundur ve hergün değiştirirseniz hijyendir de.

2 yorum:

  1. iyi de Penti erkekler icin unisex kulotlu corap uretmiyor ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2012-2013 Sonbahar-Kış sezonunda uygun fiyatlarla satın alabileceğiniz zengin çeşitliliği ile uniseks bir koleksiyon hazırlıyoruz. Çoraplarımız Türkiye’ de üretiliyor olacak hazırlık aşamalarının sonuna doğru geldik.
      Çok yakında tüketicilere sunumu yapılacak. Satışı başlayacak.

      Sil